فرمانداران می گویند اظهارات ضد عفونی کننده ترامپ باعث صدها تماس مرکز سم شده است
نوشته شده توسط : محسن راد

فرمانداران می گویند اظهارات ضد عفونی کننده ترامپ باعث صدها تماس مرکز سم شده است

 

گرتچن ویتر از میشیگان (د) روز یکشنبه گفتند که اظهارات اخیر رئیس جمهور دونالد ترامپ مبنی بر اینکه آیا می توان از ضد عفونی کننده ضد عفونی کننده تزریق کرد ، چرا که یک راه حل برای محافظت از کروناویروس باعث شده است باعث افزایش تماس های تلفنی به خطوط اضطراری در ایالت های آنها شود. حقیقت دارد.

"هنگامی که اطلاعات غلط بیرون می آید، و یا شما فقط می گویند چیزی که میآید در سر خود را، آن را ارسال یک پیام اشتباه،" هوگان گفت در ABC را این هفته . "ما صدها تماس در بخش مراقبت های ویژه در بخش بهداشت ما وارد شده بودیم و از آنها سوال می کردند که آیا صحیح مصرف کلوروکس یا محصولات تمیز کننده الکل است - آیا این به آنها کمک می کند تا در مبارزه با ویروس کمک کنند."

هوگان اظهار تأسف كرد كه دولت باید "این هشدار را به عمل آورد تا اطمینان حاصل كند كه مردم در حال انجام چنین کاری نیستند كه باعث كشته شدن مردم شود."

و او انتقاداتی راجع به رفتار رئیس جمهور در کنفرانس های مطبوعاتی کاخ سفید ارائه داد: "این از روز اول برای من مهم بوده است و کاملاً واضح با واقعیت ها ارتباط برقرار می کنم ، زیرا مردم به این کنفرانس های مطبوعاتی گوش می دهند ، وقتی فرماندار برگزار می کند گوش می دهند. کنفرانس مطبوعاتی ، و آنها مطمئناً توجه می کنند که رئیس جمهور ایالات متحده در کنفرانس مطبوعاتی در آنجا ایستاده باشد. "


This Week

@ThisWeekABC
The Maryland Emergency Management Agency warned that “under no circumstance” should disinfectants be ingested.

Gov. Larry Hogan says they received “hundreds of calls” seeking guidance following Trump’s comments and it’s important to communicate “facts.” https://abcn.ws/2VTNuVO

Embedded video
90
5:54 PM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
95 people are talking about this
در وهله اول در این هفته ، ویتمر گفت كه او نیز در تماس با مصرف ضد عفونی كننده ها عصبی نگران كننده را دیده است.

Whitmer "هنگامی که فرد مبتلا به اکثر موقعیت قدرتمند در این سیاره تشویق مردم به مورد ضد عفونی کننده فکر می کنم، که آیا آن جدی بود یا نه، مردم گوش،" گفت . "و بنابراین ، ما شاهد افزایش تعداد افرادی بودیم که می گویند کنترل سم ، و بنابراین من فکر می کنم این بسیار مهم است که هر یک از ما با یک پلت فرم اطلاعات دقیق پزشکی را منتشر کنیم."

اظهارات هوگان و ویتر اضافه وزن بیشتری به گزارش ها مبنی بر اینکه درخواست ترامپ در مورد استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای مبارزه با ویروس باعث سردرگمی عمومی شده است - و اینکه حتی ممکن است مردم را به مصرف محصولات مسموم ترغیب کند.

این سردرگمی از روز پنجشنبه در جریان توجیهی در کاخ سفید در مورد coronavirus آغاز شد. پس از گوش دادن به بیل برایان ، معاون وزیر علوم و فناوری در وزارت امنیت میهن ، تحقیقات دقیق در مورد نور خورشید و توانایی ضد عفونی کننده در از بین بردن تاج ویروس ، ترامپ به سمت مسئول امور بهداشتی و کارگزاران کوروی ویروس دکتر دبورا بیرکس روی آورد و از وی پرسید که آیا ضد عفونی کننده است؟ در بدن انسان استفاده شود.

"آیا راهی وجود دارد که بتوانیم با تزریق داخل یا تقریباً تمیز کردن ، کاری از این دست انجام دهیم؟" او پرسید. (جواب منفی است - و می تواند شما را بکشد.)

پس از آن کنفرانس مطبوعاتی ، فقط میشیگان و مریلند نبودند که شاهد افزایش مراکز کنترل سم بودند.

سخنگوی وزارت بهداشت ، بهداشت و روان ذهنی نیویورک گفت: روز گذشته پس از توجیهی در مورد مرکز کنترل سم این شهر ، تماس تلفنی درمورد قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی دریافت شد ، از جمله 9 مورد "به طور خاص در معرض قرار گرفتن در معرض لیزول ، 10 مورد به طور خاص در مورد سفید کننده و 11 مورد. موارد مربوط به قرار گرفتن در معرض سایر پاک کننده های خانگی. "

نگوزی ایزیک ، مدیر بهداشت عمومی ایلینویز ، گفت شنبه "افزایش قابل توجهی در تماسها" به مرکز کنترل سم این ایالت وجود دارد ، و گفت که در روزهای اخیر ساکنان اقدامات هشدار دهنده ای مانند استفاده از محلول شوینده برای شستشوی سینوس و غرغره گزارش کرده اند. با مخلوطی از سفید کننده و دهانشویه.

حتی بیشتر نگران کننده تر ، اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که در حال حاضر افزایش مداوم گزارش هایی از قرار گرفتن در معرض و مصرف مواد ضد عفونی کننده و پاک کننده ها در سراسر کشور وجود داشته است.

با توجه به این فشار ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها هفته گذشته در گزارشی خاطرنشان کرد: در حالی که داده های مراکز کنترل سموم "اطلاعاتی را ارائه نمی دهند که ارتباط مشخصی بین قرار گرفتن در معرض و تلاشهای تمیز کردن COVID-19 نشان دهد ، اما به نظر می رسد زمان مشخصی وجود دارد. ارتباط با افزایش استفاده از این محصولات. "

بخ

5 آمار رای گیری که باید جو بایدن را نگران کند





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: